מייטינט מספקת שירותי מרכזיה ומוקדים טלפוניים בענן. בין אם מדובר במספר שלוחות בודדות או במוקד טלפוני עם מאות נציגים, הפתרון כאן!
סל הפתרונות שלנו כולל:
- מרכזיות IP בענן: המרכזיות שלנו מאפשרות לארגון ליהנות משפע התכונות המתקדמות המוצעות במרכזית טלפונים כגון: נתבי שיחות, חדרי ועידה, הקלטת שיחות, שליחת הודעות קוליות למייל, קבוצות חיוג, קבלת פקסים למייל, מוזיקה בהמתנה ועוד.
- מוקד טלפוני בענן: חברת מייטינט הינה מטמיעה מובילה בישראל של תוכנת המוקד QueueMetrics מבית Loway השוויצרית. התוכנה מאפשרת לארגון ניהול מוקדי מכירות או שירות באופן מלא עם תמיכה בעברית, מסכי זמן אמת, ממשק דו"חות מקיף ואינטגרציה למערכות CRM.
- שיחות בינלאומיות: חברת מייטינט מספקת ללקוחותיה שיחות בינלאומיות באיכות מעולה עם חיבורים ישירים למפעילים בינלאומיים. בנוסף ניתן לקבל מספר מקומי בכל העולם לצורך קבלת שיחות.
- מערכת הקלטות: חברת מייטינט הינה מטמיעה מובילה של מערכת CallCabinet לשמירה ואחזור הקלטות בענן תוך עמידה בתקני PCI ותקנות GDPR. המערכת מתממשקת עם כל סוגי המרכזיות ומאפשרת ניהול הקלטות מאתרים שונים תוך מתן הרשאות וקביעת מדיניות שמירת הקלטות.
- חייגן אוטומטי: חברת מייטינט מתמחה בהתקנה ואינטגרציה של מערכות חיוג אוטומטי. המערכת משמשת לביצוע חיוג למספר גדול של לקוחות בו-זמנית. באמצעות המערכת ניתן להשמיע הקלטה, לבצע הפניה לנתב שיחות או להעביר את השיחה לנציג מכירות תוך ניטור סטטוס מענה וביצוע פעולות בהתאם.
- פיתוח ל- Asterisk: חברת מייטינט מבצעת פיתוחים למרכזיות Asterisk הכוללים כתיבת Dialplan, פיתוח ואינטגרציה של אפליקציית Click2Dial ב- PHP, אינטגרציה ל- CRM עבור הקפצת מסך, קישור CRM לרישום שיחות וקבצי הקלטה ועוד.