כמובן, הדוחות זמינים לצפייה בממשק המערכת.
השירות ימשיך כרגיל (בתעריף חריגה) ותישלח הודעה לשדרוג החבילה.
השירות מתאים לכל סוג העסקים ופרילנסרים.
לא, ניתן לבטל את השירות בכל עת.
השירות נתמך בכל סוגי המכשירים והמרכזיות.
בהחלט, ניתן לפנות אלינו בכל עת באמצעות מילוי טופס קריאת שירות או טלפונית.
כן, ניתן להעלות קובץ הקלטה או להקליט בעצמכם.
כן, ניתן לנתב את הפניות הטלפוניות לבוט קיים או לבנות בוט חדש (בתשלום נוסף).
אוטומטו מפחית באופן משמעותי את הצורך בחזרה טלפונית ללקוחות. בנוסף, העלות נמוכה והתפעול גמיש ופשוט.
כן, לאחר אפיון הצרכים ניתן ליצור ממשק למרבית מערכות ה- CRM (בתשלום נוסף).
MyTnet was founded in 2014 by Ittai Alon and Dan Gery.
השניים שעבדו יחדיו במשך שנים רבות בארה"ב הבינו שאפשר ליישם את הניסיון והידע הרב שרכשו גם עבור חברות בישראל, המעוניינות לסגל לעצמן שיטות עבודה, יעילות, מהירות ומתקדמות.
כיום מייטינט מספקת ללקוחותיה חבילת פתרונות טכנולוגיים המקיפה את כלל נושאי תשתיות התקשורת והמחשוב בעסק. בכך מאפשרת מייטינט ללקוחותיה להתמקד בקידום עסקי הליבה שלהם וליהנות מראש שקט בתחום המחשוב והתקשורת.
אנחנו מחויבים למתן שירות איכותי, מקצועי והגון, אשר יוביל לצמיחה של העסק שלכם ויחסוך מכם עלויות וזמן רב.
השרות הכי טוב שקיבלתי בישראל! מקצוענים. מוצאים פתרון בכל נושא ולא משנה כמה מאתגרת הייתי עם השאלות.
החברה נמצאת במקום פסטורלי ומזמין. אני בהחלט מרוצה וממליצה!
Many Time Keren
חברה נדירה נקודה.
הן במקצועיות והיעילות בעבודה מולי לפחות ואני מניח שזה גם משליך ללקוחות אחרים ומעל הכל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר שאני מכיר מבין החברות והספקים שיצא לי להתקל בהן , מומלץ בחום.
Saar Gur
טוב צוות mytnet הם לא צוות הם משפחה. מקצועים אמינים וישארו איתך עד השעות הקטנות של הלילה רק שתוכל לישון בשקט והעסק ירוץ אם זה טלפוניה שרתים. ממליץ לכל עסק באהבה ענקית.
Yaad Mor